Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Oficjalny kobiecy dress code

2019-02-23
Oficjalny kobiecy dress code
W wielu biurach funkcjonuje oficjalny dress code, którego każdy pracownik powinien bezwzględnie przestrzegać. Świadczy to o profesjonalizmie i rzetelnym podejściu do powierzanych przez pracodawcę obowiązków. Jak sprawnie poruszać się w świecie biurowej elegancji? Podpowiadamy!
W korporacji obowiązywać może styl:
  • Business formal – dopuszcza on noszenie wyłącznie stonowanych barw: czerni, granatu (zgodnie z psychologią koloru, kolor ten wzbudza zaufanie i podkreśla rzetelność), szarości (to najbardziej neutralna z barw, która nie niesie ze sobą żadnych skojarzeń; w podobny sposób działa kolor beżowy) oraz grafitu. Podstawą jest tutaj biała bluzka koszulowa zestawiona z ciemną, klasyczną marynarką, spodniami w kant zakrywającymi kostki lub ołówkową spódnicą, która kończyć powinna się nie wyżej nić 6 centymetrów nad kolanami. Dopełnieniem takiej stylizacji są cieliste rajstopy oraz buty z zakrytymi palcami i piętami. Pojawić może się tu także delikatna, złota lub srebrna biżuteria – subtelny łańcuszek, obrączka czy wkręcane kolczyki oraz klasyczna, skórzana torba.
  • Business casual – to lekko złagodzona wersja stylu business formal, z którą spotkać można się w większości biur, banków czy kancelarii. Business causal, poza wymienionymi powyżej barwami, dopuszcza także pudrowy róż, odcieni szarości i błękitu oraz delikatne wzory, na przykład kratkę. W stylizacji, poza żakietem pojawić może się także rozpinany kardigan. Pamiętać należy, by strój zasłaniał ramiona, nie miał dużego dekoltu i nie był zbyt opięty. Dopuszczalny jest tutaj jeden nieco większy element biżuterii, na przykład naszyjnik z ozdobną zawieszką.
  • W miejscach, w których personel nie pracuje bezpośrednio z klientami, na przykład w agencjach kreatywnych, obowiązuje dress code w wydaniu smart casual, który dopuszcza noszenie nieco mniej formalnych zestawów, na przykład stylizacji składających się ze swetra i spodni w kant lub żakietu, t-shirtu oraz ciemnych, klasycznych jeansów.
Pokaż więcej wpisów z Luty 2019
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel